شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم
سرخط خبرها

تندروان: من و تیمم برابر پیکان تحقیر شدیم|در بدترین شرایط زندگی هستم!

  • کد خبر: ۱۰۰۳۰۳
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
تندروان: من و تیمم برابر پیکان تحقیر شدیم|در بدترین شرایط زندگی هستم!
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با تاکید بر این که شکست برابر پیکان را هرگز فراموش نخواهد کرد، گفت: من و تیمم در این بازی تحقیر شدیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین دیدارش در مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر مقابل پیکان تهران شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.
محمدرضا تندروان باخت تیمش مقابل پیکان را تحقیر خواند و گفت: فکر می‌کنم در حال حاضر که همه چیز تمام شده دیگر صحبت کردن درباره مسائل فنی درست نباشد. تنها چیزی که در این لحظه می‌توانم بگویم این است که من و تیمم در این سالن تحقیر شدیم و این اتفاق هرگز از یادم نخواهد رفت. چندی پیش در این سالن روی دست بازیکنان بودم، ولی فکر می‌کنم شاید امروز دست‌شان سر خورد و من و تیم‌مان به زمین خوردیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: در این سالن تحقیر شدیم، ولی امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای مجموعه ارومیه رخ دهد. همه تلاش‌مان را کردیم و نباید این اتفاق به این شکل رقم می‌خورد. بقیه صحبت‌ها را هم انشاا… به موقع خودش خواهم گفت.
وی ادامه داد: من همیشه واقعیت‌ها را می‌گویم و واقع‌بینانه صحبت می‌کنم. به همان اندازه که سال گذشته با قدرت حرف زدم چرا نباید امروز احساس کنم که با این شکست تحقیر شدم؟ من یک مربی‌ام. یک روز تحقیر می‌شوم و یک روز هم قرار است پرافتخار راه بروم. چیزی از ارزش کاری که انجام می‌دهم، کم نمی‌شود. فقط بعد از این شکست در بدترین شرایط زندگی هستم. مشکلی هم نیست. حتما ریکاوری می‌کنم و برمی‌گردم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->